Smygbloggande och mjölksyra

Här sitter jag på jobbet och bloggar i smyg. Ett ganska riskfritt projekt då min chef för tillfället är min egen mor, och den värsta påföljden av smygbloggande troligen skulle vara ett par rynkade ögonbryn och ett väsande: Jobba PÅ nu. Således, jag bloggar på.

Idag insåg jag att jag måste börja träna. Detta insåg jag efter två händelser:
1. Jag går förbi en glasruta och tänker: Vilken knubbig liten tjej. Faller ihop och dör av ångest när jag inser att den knubbiga lilla tjejen är jag.
2. Börjar på grund av detta gå fortare, för att undkomma spegelbilden, och får efter 4 trappsteg mjölksyra från tårna upp till näsbenet. Faller ihop och dör av ångest när jag inser att jag är lika vältränad som en förlamad säl.

Så nu är det dags att ta i med hårdhandskarna och trimma den här kroppen tillbaka till sin forna glans. Någon som kan tänka sig att bli min träningskompis/peppare på Sportlife i Göteborg? Du skall vara rolig, smart, stark, motiverad, hälsosam ( Anna Skipper-style ) och absolut inte käck eller hutrig. DU skall också kunna tänka dig att betala för all min träning. Låter detta som du? Maila mig på: [email protected]!



På återseende

Kommentarer
Postat av: Gaia

välkommen på sportlife City...och Marcus tisdagscombat (17,20)..trust me..du kommer vara en våtfläck på golvet..få bättre kondis är Skipper på köpet.

Blir mycket blod svett & tårar..men du får kroppen du drömt om..och vätskebrist.

All viktnedgång är ju bra viktnedgång..inte sant^^

;)

2009-08-28 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0